Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC ERZBERGRODEO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 300-exc-erzbergrodeo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De 2025 KTM 300 EXC HARDENDURO is klaar om uit de racewagen te rollen en de startlijn van de proloog op te rijden. Gebaseerd op de nu al legendarische KTM 300 EXC, onderscheidt de HARDENDURO zich met een exclusief HARDENDURO onderdelenpakket. Dankzij de hardcore beschermingsonderdelen, trekriemen, CNC-gefreesde componenten (om nog maar te zwijgen van de volledig verstelbare vorken met gesloten patroon) en een totaal unieke grafische kit is dit het ultieme HARDENDURO-pakket voor het aanpakken van 's werelds zwaarste offroad-kampioenschap. Hoogtepunten van de KTM 300 EXC HARDENDURO 2025 zijn:

ORANGE GLOSSY FRAME
KTM HARDENDURO BAR PAD
FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
FACTORY RACING SEAT
MAP-SELECT SWITCH
FACTORY WHEEL SET
WRAP-AROUND HANDGUARD KIT
RADIATOR FAN
BLACK ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
SKID PLATE
SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
FRONT BRAKE DISC GUARD
SOLID REAR BRAKE DISC
REAR BRAKE SAFETY WIRE
ORANGE REAR BRAKE DISC GUARD
ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
CLUTCH SLAVE CYLINDER PROTECTION
SUPPORTING STRAPS
METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion