Nieuwsbrief:

KTM  200 DUKE - 2012

Garantie: Nee
32831 Km
ZWART
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

KTM 200 Duke


- Kenteken: 77-MT-PX
- Merk: KTM
- Model: Tour
- Tellerstand: 32831 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 200 cc
- Aantal cilinders: 1
- Motorcode: 906
- Vermogen: 19 kW / 26pk
- Ledig gewicht: 125 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Sportuitlaat (zonder e-keur)

Overige

- Geschikt voor A2 rijbewijs


verkoop in opdracht van klant

zeer nette KTM 200 Duke
akrapovic uitlaat

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Geschikt voor A2 rijbewijs, Sportuitlaat (zonder e-keur)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion