Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER ADVENTURE S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om het nieuwste model KTM 1390 Super Adventure S.
Haal als eerst de nieuwe Super Adventure op bij NIWA. Pre-order de motor nu!

De EVO onderscheid zich door de adaptive cruise control en automatic transmission.

Ze zeggen dat evolutie onvermijdelijk is, overal waar leven bestaat. In dat geval bewijst de KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO die stelling. Het versterkt ook de stelling dat meer meer is, waardoor een vrachtwagen vol nieuwe technologie op de voorgrond komt, zoals KTM's revolutionaire AMT. Deze reismachine van de nieuwe generatie is de volgende stap in de Adventure-evolutie: intelligenter, krachtiger en berekenender dan alles wat eraan vooraf is gegaan. Deze motorfiets is ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in Oostenrijk.


Opties en Accessoires:
8.8 '' TFT Display, Cruise control, Cornering ABS, Traction Control, 5 Rijmodi + Optioneel Rally modes, Keyless go, Semi-active elektronische vering, Nieuw motorblok met 172pk en 145nm, Camshift technology, Verstelbaar windscherm, Vernieuwde koplamp, Verbeterde koeling, KTM Connect, Bandenspanningsensoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion