Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE RR - 2021

Garantie: Ja
2580 Km
.
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
ktm - 1290-super-duke-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 1914

KTM 1290 Superduke RR met slechts 2580 km. Door ons nieuw geleverd en uiteraard in nieuwstaat. Van de RR zijn er wereldwijd slechts 500 gemaakt. Met Austin Racing uitlaat (Acrapovic ook aanwezig), Wave CNC remschijven, valprotectie en CNC rem- en koppelingsreservoir deksels.
  • Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl

    Maandag: 9:00 - 18:00
    Dinsdag: 9:00 - 18:00
    Woensdag:9:00 - 12:00
    Donderdag: 9:00 - 18:00
    Vrijdag: 9:00 - 18:00
    Zaterdag:9:00 - 16:00
    Zondag:Gesloten
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Gerven Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion