Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE GT - 2019

Garantie: Ja
20000 Km
Oranje
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met 127 kW vermogen en een rijklaar gewicht van 231 kg combineert deze De KTM 1290 Super Duke GT brute prestaties met lange-afstandsgemak.

Deze motor is geen onbekende voor ons, in 2022 leverden we hem al eens af aan een liefhebber, die hem nu heeft ingeruild op een ander exemplaar, de motor heeft dus een bekend onderhoudsverleden.

Qua uitrusting laat deze GT niets te wensen over. De topkoffer en zijkoffers maken hem praktisch voor weekendtrips of woon-werkverkeer. De ergonomische zit, cruise control en het getinte windscherm zorgen voor rust onderweg. Dankzij handkappen blijf je ook bij minder weer comfortabel rijden.

Op technisch vlak zit het goed: de quickshifter zorgt voor soepel schakelen zonder koppeling, rijmodi geven je keuze in gedrag van de motor, en met ABS en traction control houd je altijd grip en vertrouwen. De tankpad beschermt de lak en de navisteun is klaar voor je GPS.

Met 20.000 km op de teller heeft deze KTM zijn kracht al bewezen, maar hij is nog lang niet op. Zoek jij een krachtige toermotor die net zo graag bochten pakt als kilometers vreet? Dan staat deze Super Duke GT voor je klaar.

Opties en Accessoires:
Topkoffer, Zijkofferset, Tankpad, Getint windscherm, ABS, Traction control, Rijmodi, Cruise control, Quickshifter, Ergoseat, Navisteun, Handkappen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1934 - In 1934 werd hun C-72 vliegtuig met een snelheid van 704 km/h geregistreerd. Gedurende de Tweede Wereldoorlog waarbij men steeds minder watervliegtuigen en steeds meer gevechtsvliegtuigen produceerde maakte het bedrijf wellicht de mooiste vliegtuigen van dat moment in gebruik bij de Italiaanse luchtverdediging. Snel nadat de vijandigheden werden stopgezet werd besloten om de vredestijd te beginnen met een driewieler truck. Het was in die tijd vrij onorthodox maar een dusdanig succes dat deze momenteel nog steeds word gemaakt. Toen, anticiperend op de explosieve groei van de motorfietsbranche waar men van mee wilde profiteren, startte Aermacchi met het zoeken naar een goede ontwerper welke een goede lichtgewicht motorfiets diende te ontwerpen. Hun keus viel op Lino Tonti, welke bij Benelli gedurende de oorlog aan vliegtuigmotoren had gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion