Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10025
De 2025 KTM 125 SX is een topklasse 2-takt crossmotor die zijn voorganger overtreft met geavanceerde technologie, verbeterde prestaties en een scherp design. Deze motor is ontworpen voor rijders die op zoek zijn naar precisie, kracht en wendbaarheid op het circuit. Motor kan naar wens worden afgeleverd met custom made stickerset.
KTM SX 125 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1- cilinder 2 takt |
Boring x slag | 66 mm x 66 mm |
Cilinder inhoud | 149 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 2 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, DDS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 5/8 x 1/4 |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 75 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | 25CrMo4 stalen centraal buisframe |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ø 48 mm |
Vering achter | WP schokdemper met linkage |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 260mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1485 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 950 mm |
Drooggewicht | 955 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Bij Motorcentrum Urk leggen we een sterke nadruk op kwaliteit; het is de kern van alles wat we doen. Ons team is volledig toegewijd aan het leveren van uitmuntende service en ondersteuning aan onze klanten. Of u nu op zoek bent naar deskundig advies of naar de beste producten op de markt, u kunt erop vertrouwen dat wij altijd voor u klaarstaan.
 |
Motorcentrum Urk |
|
Het Scheer 11
Urk
Plan de route
|
 |
06-27031554
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys
met het Evolution-blok worden aangeduid
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken