Nieuwsbrief:

KTM  1190 RC 8 - 2008

Garantie: Ja
23526 Km
Oranje/zwart
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer bijzondere supersport met lage kilometerstand te koop: de KTM 1190 RC8!

Met zijn radicale uiterlijk en zeer agressieve handling is dit zeker geen beginnersmotor! Maar als je dit beest weet te temmen, zul je je absoluut geen moment vervelen! En als je denkt, 154pk... een nieuwere sportmotor heeft toch al 200 tegenwoordig? Ja, maar deze 154pk knalt er ZONDER traction control, electronische begrenzing of andere rijhulpen direct in door zijn 1150cc V-twin en 190kg rijklaar gewicht! En dat is al als hij in zijn Road-rijmodus staat, dus bereid je maar voor tot hij in zijn Race-modus komt. Oorspronkelijk is dit model ontworpen voor het circuit (sterker nog, voor de MotoGP), maar iemand bij KTM dacht dat het ook een leuk idee zou zijn om er een kenteken aan te hangen.

Origineel Nederlandse motor!

Inruil- en garantiemogelijkheden!

Kilometerstand: 23.526 km
Motorsegment: Supersport / race / track motor
Bouwjaar: 2008
Kleur: Oranje/zwart
Cilinderinhoud: 1150 cc
Vermogen: 113 kW / 154 pk
Aantal cilinders: V-twin
Massa rijklaar: 190 kg
Modelnaam: RC8
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers

Staat en onderhoud:
De motor verkeerd in goede staat, zowel optisch als technisch. Start, rijdt en remt goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een uitgebreide beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Kleppen gesteld
- Voorvork gereviseerd
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuwe remvloeistoffen voor en achter
- Nieuwe koppelingsvloeistof
- Koppelingssproeier gereinigd
- Nieuwe LED knipperlichten achter
- Luchtfilter gereinigd
De banden, kettingset en remmen zijn nog in goede staat.

De motor is voorzien van de volgende opties:
- Stuurdemper (origineel KTM)
- Radiale rempompen en remklauwen (origineel KTM)
- KTM powerparts remreservoir deksels
- Verstelbare rem- en koppelingshendel
- Hogere en donkere kuipruit van Puig
- LED knipperlichten (voorzijde origineel KTM in Spiegels)
- LED achterlicht (origineel KTM)
- Strakkere kentekenplaathouder
- Bobbins voor gemak met opbokken
- Road- en Racemodus (origineel KTM)
- Laptimer (origineel KTM)
- Spyball alarmsysteem

Het volgende wordt bij de motor meegeleverd:
- Originele reservesleutel en oranje werkplaatssleutel + keycard
- Spyball reserve afstandsbediening
- Originele bedieningshandleiding
- Originele kuipruit
- Originele rem- en koppelingshendel
- Originele remreservoir deksels
- Extra voortandwiel (tandje lichter)
- KTM powerparts softcase (bagage-tas die zo met de sleutel achterop gemonteerd kan worden
- Regenhoesje voor softcase
- Bagagerekje die zo met de sleutel achterop gemonteerd kan worden

De motor is origineel een mono-seat, maar er zijn buddyseat zadeltjes en voetstepjes op de markt die zo op de motor te monteren zijn. Echter is met zijn 2 op deze motor niet aan te raden.

Aldus zeer bijzondere motor met extreem   design en explosief race-karakter die met al het gedane onderhoud direct klaar is voor gebruik!

Voor meer informatie kun je contact opnemen.

De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk

Trefwoorden: racemotor, circuitmotor, trackbike, superbike, RC8C, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, cbr, cbr1000rr, gsxr, gsxr1000, R1, ZX10R, s1000rr, bmw, 1290
Opties en Accessoires:
Aftermarket kentekenplaathouder, Alarmsysteem, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Bobbins, Donkere kuipruit, hendels, andere, knipperlichten, andere, LED achterlicht, Monoseat, Originele uitlaat, Rem/schakelset, rempotdeksel, andere, Rimstriping / velgband, Stalen / RVS leidingen, Stuurdempers, Topkoffer, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Haar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion