Nieuwsbrief:

KTM  1090 ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
35664 Km
Oranje/zwart
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Arrow uitlaatdemper
- Donkere kuipruit
- Verstralers
- Middenbok
- Jiffy-extender
- Handvatverwarming
- Givi topkoffer
- Handkappen
- Powerparts zadel
- Stuurrisers
- Boordcomputer
- ABS + TC
- Rijmodi
- USB aansluting

Zeer mooie en goed verzorgde motor.
  • Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen. Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc. Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc. Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc. Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Gearindicator, Handkappen, Handvat verwarming, Middenbok, Startonderbreking, Topkoffer, USB, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion