Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS SE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
METALLIC FLAT S
Vermogen:
82 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Kawasaki Z900RS is al sinds zijn introductie de populairste motor in het retro segment. Dit is echter geen reden voor de Kawasaki engineers om stil te blijven zitten. Kawasaki doet er nog een schep bovenop met de nieuwe Z900RS SE. Met onder andere Öhlins vering, Brembo remklauwen en een waanzinnige Yellow Ball kleurstelling brengt de Z900RS SE de succesvolle mix van het heden en het verleden naar een nóg hoger niveau.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion