Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2020

Garantie: Ja
14000 Km
Wit/Groen
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om een zeer nette Kawasaki Z900.
Voorzien van diverse accessoires zoals korte kentekenplaathouder, valbescherming én een volledig akrapovic uitlaatdemper.

Geschikt voor het A2 rijbewijs! Deze versieis namelijk al teruggezet naar 35kw. Kan uiteraard ook weer worden opgeschroefd naar vol vermogen!


Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, LED Verlichting, TFT-Display, Economical riding indicator, Akrapovic uitlaat, Korte kentekenplaathouder




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Winterdeals - Occasion uitverkoop

De eerste sneeuw is gevallen op Nederlandse bodem. Voor NIWA Motoren hét moment om de winterdeals in de luiden!

Om ruimte te creëren zullen we de komende weken onze voorraad zeer scherp aanbieden.
Er worden weer veel nieuwe modellen verwacht voor 2025 en daar profiteert u van bij aanschaf van uw occasion of nieuwe motorfiets!
Profiteer van kortingen oplopend tot wel €1250,- op occasions en tot €3000,- op nieuwe modellen.

Onze occasions zijn allemaal door inruil verkregen en met zorg geselecteerd.
Sta niet voor verrassingen deze winter en koop bij een erkend dealerbedrijf!

Geen plek voor een motor deze winter, of liever tenaamstelling in 2025?
Vandaag kopen en ophalen/betalen in het voorjaar behoort tot de mogelijkheden! 

Voor meer informatie:
0228-564000
Verkoop@niwa.nl

 

Bekijk hier onze deelnemende actiemotoren! 
https://www.niwa.nl/motoren/acties
 



NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion