Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
moet nog ingereden worden deze nagenoeg nieuwe z900 met leuke extra`s
*akrapovic demper
*R&G kentekenplaat houder
*fly screen
*barend spiegels
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 73,4|56 |
Cilinder inhoud | 948 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ø 36 mm met ovalen hulpgasklep |
Ontsteking | |
Vermogen | 125|92,2|9,500 |
Max. koppel | 98,6|7,700 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.692 (35/13) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm omgekeerde voorvork met uitgaande en compressie demping en instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Horizontale Back-link, met uitgaande demping en instelbare veervoorspanning. |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbel tegenover liggende 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1,450 |
Lengte | 2,065 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1,065 |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Flat Spark Black / Metallic Spark Black, Pearl Flat Stardust White / Metallic Spark Black, Candy Lime Green / Metallic Matte Graphite Gray, Metallic Moondust Gray / Ebony |
Beschrijving | De Z900 is sinds zijn introductie een ongekend succes en staat consequent in de top vanbestverkopende Naked bikes vanwege zijn unieke totaalpakket gebaseerd op ‘best in classperformance’, een werkelijk fenomenale handling en moderne Sugomi styling. De Z900compleet vernieuwd met onder andere een nieuw design, een vernieuwd frame enaangepaste injectie- en veerinstellingen. Qua uitrusting is de Z900nog rijker en worden er een groot aantal nieuwe featurestoegevoegd waaronder; traction Control, geïntegreerderijmodi, TFT-kleurendisplay, Bluetooth smartphoneconnectiviteit, volledige led-verlichting ende volgende stap in Kawasaki’skenmerkende Sugomi styling. |
| Dealerschappen: APRILIA, KAWASAKI |
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
 | Druten, Gelderland |
 | 0487-596626 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken