Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 70kW PERFORMANCE - 2021

Garantie: Ja
23170 Km
Groen
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
kawasaki - z900-70kw-performance
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Kawasaki Z 900 ABS 

Bouwjaar: 2021
Kilometerstand: 23.170 
Garantie: 6 Maanden

35KW A2 motor. 

Origineel Nederlands geleverde motor. 

Staat op 2 splinter nieuwe banden. 

- Volldige Akrapovic uitlaat lijn.
- Seat cover 
- Korte kenteken houder 
- Rizoma spiegels 

2 Sleutels en afleverbeurt 


 


 

  • KOMT U VOOR EEN MOTORFIETS KIJKEN, BEL DAN ALTIJD VOORDAT U AANKOMT.

    Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion