Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 - 2019

Garantie: Nee
19508 Km
.
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2016 - jan. 2020
Koppel: 66 Nm
Afmetingen (LxBxH): 206 x 78 x 108 cm
Tankinhoud: 15 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Mooie originele Kawasaki Z 650!

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort NoRisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-Risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd

Ben jij helemaal gek van motoren en op zoek naar een nieuwe uitdaging of ken je iemand in je omgeving? Aarzel niet en neem contact op voor een passende functie in ons bedrijf!
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion