Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z1000 ABS - 2010

34192 Km
Zwart
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende Z1000 ABS.

ABS remsysteem.

Voorzien van AKRAPOVIC sportdempers.


Korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten achter.
Donker ruitje.
USB aansluiting.
Gear indicator.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion