Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z1000 ABS - 2016

€ 9.950,- € 10.950,-
18591 Km
Groen-zwart
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Winteractie! Nu tot €2000,- korting!

Nu te koop van €10950,- voor €9950,-

Super Nette en Originele Kawasaki Z1000 ABS!

Deze Z1000 is voorzien van de volgende opties en accessoires:

* ABS
* Boardcomputer
* Digitaal display
* Led dagrijverlichting
* Onderhoudshistorie

Bekijk onze website voor deze en nog veel meer mooie jonge occasions!

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion