Mooie Z750S met weinig kilometers.
Met 3 maanden garantie.
Horeon Motoren in Zwanenburg is een exclusief Kawasaki dealer, en onderhoud en repareert ook Honda, Yamaha, Suzuki en Triumph motoren.
AL ONZE PRIJZEN ZIJN INCL.AFLEVERINGSKOSTEN
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn
Boring x slag
68,4|50,9
Cilinder inhoud
748
Comp. verhouding
11,3 : 1
Kleppen
4 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
Injectie ø38 mm x 4
Ontsteking
digitaal
Vermogen
110|81|11.000
Max. koppel
75|8.200
Koppeling
meervoudige natte platen koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
230
ABS
nee
Frame
Diamant, hoogwaardig staal
Vering voor
niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm
Vering achter
qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 126 mm
Remmen voor
dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, tweezuigerremklauwen
Remmen achter
enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw
Voorband
120/70 ZR 17
Achterband
180/55 ZR 17
Wielbasis
1.425
Lengte
2.080
Breedte
780
Hoogte
1.180
Zithoogte
805
Drooggewicht
199
Leverbare kleuren
Beschrijving
De Z 750 S is motorisch nagenoeg gelijk aan de Z 750 maar beschikt over een half top kuipje voor betere windbescherming en is daardoor iets zwaarder. Leverbare kleuren rood, zwart en blauw.
Dealerschappen:
KAWASAKI
Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha.
We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen.
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts enkele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.