Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
.
Vermogen:
45 kW
Teller:
2.793 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 14 liter
Referentienummer: 10272
Fabrikant: KAWASAKI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: KAWASAKI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 62.4
Garantie: Ja
Status: Gebruikt

Bouwjaar 05/2022 Slechts 2700 km
Verlengde fabrieksgarantie tot mei 2026
Bar end mirrors
Ergofit
Passenger seat - niet op foto
USB aansluiting
Aansluiting druppellader




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bike-Barn bv
Zuiderinslag 8-G
Hoevelaken
Plan de route
085 401 77 94
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion