Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoeld, viertakt V-twin |
Boring x slag | 88|74.2 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10.8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinspuiting: ø34 mm x 2 |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 61|45|7500 |
Max. koppel | 63|6600 |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Perimeter, high-tensile steel |
Vering voor | 41 mm telescopic fork |
Vering achter | Offset laydown single-shock, linkage-equipped, with adjustable preload: 7-way |
Remmen voor | Enkele 300 mm remschijf met remklauw met dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf en remklauw met dubbele zuigers |
Voorband | 120/70R18M/C 59H |
Achterband | 160/60R17M/C 69H |
Wielbasis | 1575 |
Lengte | 2310 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | 680 |
Drooggewicht | 228 |
Leverbare kleuren | Metallic Spark Black |
Beschrijving | Urban Hero
De Vulcan S is allesbehalve een doorsnee motor. Met zijn parallel-twin, unieke frame en speciale wielophanging vormt hij een klasse apart, wat hij onderstreept met zijn onconventionele uiterlijk. De Vulcan S is wars van heersende modetrends of conformistische lifestyles. Zijn doordachte ergonomie, hoge comfort en vertrouwenwekkende rijgedrag maken de nieuwe Vulcan S een goede keuze voor rijders die op zoek zijn naar een stijlvolle motor die precies doet wat ze willen. Toegankelijk in elk opzicht biedt hij iedereen de vrijheid om zichzelf te zijn, en gewoon op te stappen en weg te rijden. |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken