Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nagenoeg nieuw , door omstandigheden terug gekocht
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 83,0|60,0 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10,8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 66|49|8.500 |
Max. koppel | 64,0|7.000 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant-buizenframe van hoogsterktestaal, met motorblok als dragend deel |
Vering voor | 41 mm omgekeerde telescopische voorvork met traploos instelbare uitgaande demping (rechter zijde) en instelbare voorspanning (linker zijde), veerweg 150 mm |
Vering achter | Offset laydown enkele schokdemper met op afstand instelbare voorspanning, veerweg 145 mm |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.415 |
Lengte | 2.165 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1.400 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Moondust Grey / Metallic Flat Spark Black, Metallic Spark Black / Metallic Matte Fusion Silver, Candy Lime Green / Metallic Spark Black |
Beschrijving | De Versys 650 is de meest veelzijdige Dual Purpose motor in zijn klasse. Met zijn koppelrijkemotorblok, lichte chassis, comfortabele zitpositie en lange veerwegen kan de Versysalles aan; van sportieve tourritten en reizen naar verre bestemmingen totdagelijks woon-werkverkeer. Hiernaast is de Versys 650 standaard uitgerustmet onder andere Traction Control en een 4.3' TFT-kleurendisplay metBluetooth verbinding.
|
| Dealerschappen: APRILIA, KAWASAKI |
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
 | Druten, Gelderland |
 | 0487-596626 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken