Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 ABS - 2007

Garantie: Ja
29400 Km
Grijs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze uitzonderlijk nette Kawasaki Versys 650 ABS is een betrouwbare en oerdegelijke motor. De motor is erg wendbaar, comfortabel en is zowel geschikt voor de beginnende als ervaren motorijder. Een ideale motor voor woon werkverkeer, langere toerritten en motorvakanties.

Met slechts 29400 km kan de motor nog heel wat jaren/kilometers vooruit.

Benieuwd geworden? Kom gerust langs voor een vrijblijvende proefrit en laat je verrassen!!

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- originele Nederlandse motor
- ABS (Anti Blokkeer Systeem)
- tanktas
- xenon verlichting
- reserve sleutels
- getint winscherm
- onderhoudsboekje aanwezig
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen. Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren 
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg
SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion