Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Ga verder dan ooit tevoren met je ultieme reisgenoot. De nieuwe Versys 1100 S biedt comfort voor lange afstanden, vertrouwen op elke weg en een nieuw motorblok met meer vermogen en koppel voor meer souplesse. Bereid je voor om je horizon te verbreden met flexibele bagagemogelijkheden en moderne rijhulpsystemen.
De Kawasaki Versys 1100 S 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Metallic Graphite Gray
- Pearl Robotic White
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 77|59 |
Cilinder inhoud | 1099 |
Comp. verhouding | 11,8:1 |
Kleppen | 6 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 4 (Keihin) met ovale gaskleppen |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 135|99| |
Max. koppel | 112|7600 |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.692 (35/13) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium twin-tube frame |
Vering voor | 43 mm upside down voorvork, met traploos instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning |
Vering achter | Horizontale Back-link, gasgevulde schokdemper, traploos instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele, semizwevende 310 mm wave-type remschijven Dubbele remklauwen met 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele 250mm wave-remschijf met enkelzuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR 17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1520 |
Lengte | 2270 |
Breedte | 895 |
Hoogte | 1490 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: BMW, KAWASAKI |
Motor Venray:
Op de grens van Noord Brabant en Limburg vindt u Motor Venray, een van de mooiste motorzaken in ons land.
Gemakkelijk bereikbaar (A73, afslag 9) op industrieterrein De Hulst kan de echte motorliefhebber hier zijn hart ophalen aan het beste wat de Europese en Japanse motorwereld te bieden heeft.
| Venray, Limburg |
| 0478-588588 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken