Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE - 2020

36069 Km
Groen/grijs
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Versy 1000 SE uit 2020 voor een scherpe prijs.

* Net binnen, meer foto's volgen na het poetsen

Origineel Nederlandse motor, boekje en laatste onderhoudsfactuur aanwezig.
In mei 2025 bij 34300 km zijn laatste onderhoudsbeurt gehad met nieuwe banden en kettingkit, luchtfilter, bougies etc.
Volgende beurt pas weer nodig bij 46300 km


SE uitvoering met electronisch instelbare veering, quickshifter, cruisecontrol en nog veel meer.

Voorzien van veel extra's wat deze motor een perfecte reismotor maakt.
Givi kofferset.
Givi valbeugels.
SW Motech alu carter bescherming.

LET OP!
deze motor is een keer omgevallen en heeft daardoor aan de rechterzijde wat schade/gebruikerssporen.
Gewoon rijdbaar uiteraard, de vorige eigenaar heeft hier gewoon mee gereden.
Maar heeft besloten dat hij liever een lichtere motor heeft.
Op de foto's is de schade nauwelijks zichtbaar dus het valt wel mee.
De prijs is natuurlijk zeer scherp door deze gebruikers schade.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion