Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE GRAND TOURER - 2020

20200 Km
Groen
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het topmodel van de Versys. SE Tourer uitvoering met o.a rij modi, cruise control, tft scherm, led verlichting, KECS elektronische vering, KQS quickshifter, zijkoffers met binnentassen. Kleine meerprijs met bagagerek en Givi v56 topkoffer.

Van 1e eigenaar compleet met sleutels en boekjes.

Rijklaar afgeleverd met grote onderhoudsbeurt uitgevoerd door Kawasaki dealer, factuur aanwezig.

Meer info of afspraak bel gerust met M: 06-18 139389. Inruil, financiering en bezorgen mogelijk.


  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Wijma
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion