Nieuwsbrief:

KAWASAKI  SPECIAL - 1990

Garantie: Ja
65000 Km
GROEN
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
kawasaki - special
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
1 VAN DE WEINIGE ORIGINELE NICO
BAKKER MODELLEN WARA NIET ME GERACET
IS.. VAN 1988 TOT 1990 ZIJN ZE MET
DEZE MOTOR BEZIG GEWEEST IN
ONTWIKKELING.. IN '90 VOOR HET EERST
GERIGISTREERD.. LOOPT ALS EEN
ZONNETJE!! VOOR DE LIEFHEBBER !

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Jager motoren te Hoogeveen.
Met een voorraad van minimaal 400 gebruikte motoren van
alle merken en prijsklassen zijn wij 1 van de grootste
aanbieders in het land .

Bij Jager Motoren is inruil van uw motor, auto, boot of
caravan geen probleem!! Vraag naar de scherpe voorwaarden.

Openingstijden:

Maandag Gesloten
Dinsdag 9:00 tot 17:30
Woensdag 9:00 tot 17:30
Donderdag 9:00 tot 17:30
Vrijdag 9:00 tot 17:30
Zaterdag 9:00 tot 16:00
Zondag Gesloten

Contactgegevens:
Buitenvaart 1214
7905 SG Hoogeveen
tel : 0528-234149
mail: Info@jagermotoren.nl


Kijk voor onze 100% actuele voorraad altijd op
www.jagermotoren.nl


FINANCIEREN & THUISBEZORGEN IS MOGELIJK..
RESERVEREN IS ALLEEN MOGELIJK DMV. EEN AANBETALING!!

SNEL VERKOOP CONTACT? 24/7!! WHATS-APP DAN NAAR:
0528-234149 LET OP! ALLEEN VOOR DE VERKOOP...




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jager Motoren Hoogeveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion