Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 500 SE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GROEN
Vermogen:
33 kW
Teller:
984 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - ninja-500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Prachtige Ninja 500 SE voorzien van
diverse Accessoires waaronder het
Sportpakket van Kawasaki. Tevens
heeft deze motor nog Fabrieksgarantie
tot 24-05-2029!
Opties en Accessoires:
A2/35kw Rijbewijs Geschikt, ABS, Div.Financiering Mogelijkheden, Fabrieksgarantie, Handvat verwarming, Inruil Mogelijk, Keyless Go, Lage Kmst!!!, Led Verlichting, Motor is als nieuw!!, Orig. Aankoopfact. Aanwezig, Origineel N.L. Motor, Solo Seat Cover, Tankpad, TFT Dashboard, USB-Aansluiting, Valdoppen, Van Eerste Eigenaar, Wheelstriping




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
van Hoeijen Motoren
Klettersteeg 7-A
Achterveld
Plan de route
0342-453063
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion