Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Zwart Groen
Vermogen:
104 kW
Teller:
21.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een sportieve tourmotor die zowel in het weekend als tijdens lange ritten uitblinkt? De Kawasaki Ninja 1000SX uit 2021 combineert krachtige prestaties met comfort en slimme technologie. Met zijn 104 kW mag je deze motor rijden met een A-rijbewijs.

Deze Ninja is gebouwd voor rijders die houden van tempo, maar geen concessies willen doen aan gemak. De viercilinder levert soepel vermogen, perfect voor het betere bochtenwerk én moeiteloos doorknallen op de snelweg. Dankzij de cruise control en rijmodi stel je hem eenvoudig af op jouw rijstijl of de omstandigheden.

De quickshifter maakt schakelen zonder koppeling mogelijk, ideaal voor sportief rijden zonder onderbrekingen. En met tractiecontrole en ABS rijd je ook onder uitdagende omstandigheden met vertrouwen.

Qua uitrusting kom je niets tekort. De motor is voorzien van zijkoffers én een topkoffer zodat je moeiteloos bagage meeneemt voor woon-werkverkeer of een lange rit. Het TFT-display geeft alle informatie helder weer, de LED-verlichting zorgt voor zicht en zichtbaarheid, en met de buddyseat cover en tankpad ziet hij er ook nog strak uit.

Met zijn 21.000 km staat deze motor nog vol in het leven. Wil je sportief rijden zonder comfort op te geven? Dan is deze Ninja 1000SX klaar voor jouw volgende avontuur.
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
Topkoffer, Zijkoffers, TFT display, LED verlichting, Buddyseat cover, Tankpad, Rijmodi, Cruise control, Quickshifer, ABS, TC




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion