Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2020

Garantie: Ja
7400 Km
Groen
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Welkom bij Motorplanet Almere
    Deze motorfiets word je aangeboden door BOVAG Dealerbedrijf Motorplanet Almere, de Kawasaki dealer van Flevoland met meer dan 700m2 motorplezier! Naast nieuwe Kawasaki motoren hebben wij in onze showroom ook altijd een ruime selectie occasions met BOVAG garantie op voorraad. Daarnaast beschikken wij over een eigen werkplaats en een zeer uitgebreide kledingshop.

    Motorplanet Almere is jouw Kawasaki dealer en Honda specialist voor de regio Emmeloord, Lelystad, Dronten, Almere, Hilversum, Laren, Blaricum. Nieuwsgierig geworden? Loop dan gerust eens bij ons binnen, je bent van harte welkom!

    Geïnteresseerd in deze motor?
    Bel voor meer informatie met 036-534 6886 of chat direct met ons via Whatsapp op 06-1420 2009
    Inruil van je huidige motor, auto of boot is mogelijk en wij helpen je graag bij het vinden van een passende financiering. 

    Motorplanet Almere
    Markerkant 15-18
    1314 AX Almere
    Tel: 036 – 534 68 86
    Whatsapp: 06-14202009
    E-mail: info@motorplanetalmere.nl
    www.motorplanetalmere.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag: 09.00 – 18.00
    Woensdag: 09.00 – 18.00
    Donderdag: 09.00 – 18.00
    Vrijdag: 09.00 – 18.00
    Zaterdag 09.00-17.00
    Zondag & Maandag: Gesloten

    Kijk voor ons complete aanbod op WWW.MOTORPLANET.NL

Opties en Accessoires:
Zijkoffers, tourerpakket




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplanet Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion