Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KZ 650 F - 1977

Garantie: Ja
12185 Mls
Maroon
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
kawasaki - kz-650-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een mooie, originele Kawasaki (K)Z 650....je komt ze niet vaak meer tegen, maar wij hebben er één ! Rijdt nog prima, natuurlijk is het wel een oudje.

De Kawasaki Z650 (in Noord-Amerika bekend als KZ650) werd van 1976 tot 1983 door Kawasaki geproduceerd als een 652 cc (39,8 cu in) standaardmotorfiets. Het had een viercilinder viertakt, DOHC, luchtgekoelde, natte cartermotor die over het frame was geplaatst met twee kleppen per cilinder en een versnellingsbak met vijf versnellingen. Ontworpen als een middengewicht versie van de Kawasaki Z900, had de vergelijkbare styling "een verzwakte versie van de traditionele Kawasaki staartkuip". [3] Het concurreerde op de markt met de kleinere SOHC Honda CB650. De Z650 was de belichaming van de "Universal Japanese Motorcycle" (UJM). [1][4]
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion