Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 250 - 0000

Garantie: Nee
Nieuw
Groen
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kawasaki kx 250 2025
\r\n- De nieuwe KX250 is het meest competitieve KX tot nu toe. Met een nieuw motorblok, frame en de
\r\ntoevoeging van Traction Control en selecteerbare Power Modes kom je dichter bij een
\r\nfactory MX2 crosser dan ooit tevoren. Stel ‘m in op jouw voorkeur met de
\r\nverschillende ERGO-FIT onderdelen en pas de mapping aan via je smartphone.
\r\nMet de nieuwe KX250 heb je alles binnen handbereik om de volgende
\r\nkampioen te worden.
\r\n
\r\n- Specificaties Motor 
\r\nType motor                       Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor
\r\nCilinderinhoud (cm3)        249 cc
\r\nBoring x Slag                    78 x 52.2 mm
\r\nCompressieverhouding    14.0:1
\r\nKleppensysteem               DOHC, 4 kleppen
\r\nBrandstofsysteem             Injectie: 44 mm
\r\nOntsteking                        Digital DC-CDI
\r\nStart systeem                   Elektrisch
\r\nSmering                           Geforceerde smering, dry-sump
\r\n- Specifiacties Remmen & Vering
\r\nRemmen, voor           Enkele semi-zwevende 270 mm wave-type remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger
\r\nRemmen, achter        Enkele 240 mm wave-type remklauw: Enkele zuiger
\r\nVering, voor               49 mm upside-down voorvork met instelbare compressie en rebound demping
\r\nVering, achter            Nieuwe Uni Trak met instelbare compressie demping met dubbele uitslag (hoge/lage snelheid), instelbare rebound demping en                                      veervoorspanning
\r\n- Specifiacties Transmissie
\r\nTransmissie                                        5 versnellingen
\r\nEindaandrijving                                   Ketting
\r\nPrimaire overbrengingsverhouding    3.350 (67/20)
\r\nOverbrengingsverhouding 1e             2.077 (27/13)
\r\nOverbrengingsverhouding 2e             1.688 (27/16)
\r\nOverbrengingsverhouding 3e             1.438 (23/16)
\r\nOverbrengingsverhouding 4e             1.235 (21/17)
\r\nOverbrengingsverhouding 5e             1.045 (23/22)
\r\nEindoverbrengingsverhouding            3.846 (50/13)
\r\nKoppeling                                            Multi-schijfs nat, handmatig bediend
\r\n- Specificatie Frame & Afmetingen
\r\nType frame          Perimeter, aluminium
\r\nSpoor                  118 mm
\r\nVeerweg voor      305 mm
\r\nVeerweg achter   307 mm
\r\nBand, voor          80/100-21 51M Dunlop MX34
\r\nBand, achter      110/90-19 63M Dunlop MX34
\r\nStuurhoek links / rechts     42° / 42°
\r\nL x B x H                 2,190 x 820 x 1,265 mm
\r\nWielbasis                1,485 mm
\r\nGrondspeling           340 mm
\r\nZithoogte                 955 mm
\r\nBrandstofcapaciteit  6.2 litres
\r\nRijklaar gewicht       109.5 kg
\r\n
\r\n 

  • Heeft u vragen of intresse kunt u contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.

    Robbemotoren heeft altijd 40 Crossmotoren opvoorraad!
    XXL Showroom met Crossmotoren en Crosskleding.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion