Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 250 F - 2019

Garantie: Ja
91 Uur
Groen
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De motor is nog volledig origineel en goed onderhouden. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig. Deze heeft de vorige eigenaar netjes in het boekje opgeschreven. Er is goed te zien dat de motor weinig te verduren heeft gehad. Bij 49.8 uur is de eerste zuiger vervangen en bij inruil is er door ons nog een nieuwe zuiger gemonteerd met distributieketting. Deze is dus net als de olie en olie filter nog nieuw. Daardoor moet de motor nog ingereden worden. Door de Japanse degelijkheid en het uitzonderlijk goede onderhoud kun je met deze motor voorlopig nog vooruit!

 Prijs: €4950,- incl BTW, ondernemers kunnen de btw terugvragen!
Telefoon nummer: 010-5216470
E-mail: info@motorcrossaad.nl
  • -

    Wij berekenen geen afleverkosten!
    Al onze occasions staan aflever klaar in de showroom. Wilt u nog dezelfde dag de motor mee naar huis nemen? Dat is bij ons geen probleem. Uw nieuwe motorfiets thuis laten bezorgen is mogelijk.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    Bij Motorcross AAD bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat. Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.

    Al onze occasions zijn met grote zorg geselecteerd en ook na aanschaf bieden wij een nette service.




     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcross Aad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion