Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KLV 1000 - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Oranje
Vermogen:
Teller:
56.551 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
kawasaki - klv-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog zeer nette KLV1000 (DL1000 zelfde), voorzien van een hoog tour scherm, SW Motech tanktas en een 3 delige kofferset. De banden zijn recent vervangen, de rest van de slijtage delen in prima staat. Er zit een kleine beschadiging op het linker kuipdeel.
  • Financiering en bezorgen mogelijk! Wij beschikken tevens over een moderne werkplaats voor al uw onderhoud en reparaties. ook voor motorkleding bent u bij ons aan het goede adres.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice Edgar Stijner
Hendrik ter Kuilestraat 165
Enschede
Plan de route
053-4786954
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion