Nieuwsbrief:

KAWASAKI  GTR 1000 - 2003

Garantie: Nee
87933 Km
Rood
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager:  Kawasaki gtr 1000 uit 2003 met 87.933km.

Leuke complete toermotor met uitstekende windbescherming en veel opbergruimte, vorige eigenaar heeft er 6 jaar en ~30d km plezier van gehad. Altijd e5 getankt en de motor regelmatig laten onderhouden. 

Voorzien van:
- Verhoogd kuipruit
- Originele zijkoffers
- Topkoffer

Voor de leeftijd en kilometerstand zien deze motor en nog prima uit. Wel is de motor een keer bij de vorige eigenaar omgevallen, de kappen hadden wat krassen en deze zijn toen vervangen door nette, gebruikte kappen. Echter waren deze kappen enkel te krijgen in een licht afwijkende kleur, zie zijkap links en rechts.
Nog een factuur t.w.v. €1627,28 bij 74.680km / 13-07-2023 van grote beurt aanwezig met o.a. kleppenstellen, cardan, motor & remolie, filters, remmen etc. Kleine beurt bij 30-01-2025 / 83.181km

Rijklaar meeneemprijs: €1749,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1952 - De lancering van het K-model, een kleiner en sportiever model om te beantwoorden aan de snelle motoren uit England. De K had als eerste Harley-Davidson motor en versnellingsbak in één geheel en is de voorloper van de Sportster en eerste Harley met bewegende achterbrug met vering. In 1952 werden het Model K Sport en Sport Solo motorfietsen geïntroduceerd. De modellen K, KK, KH en KHK van 1952-1956 hadden een flathead blok, terwijl de latere modellen XL Sportster gebruik maakten van overhead kleppen motor. De eerste Sportster in 1957 had veel van dezelfde kenmerken als die van de KH inclusief het frame, spatborden, grote gastank en voorwielophanging.
© 2000 - 2025 Motoroccasion