Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden een mooie en betrouwbare
Kawasaki ER6f met ABS in de kleur blauw met topkoffer
- Bridgestone bandenset in zeer goede staat
- Originele uitlaat
- Verstelbare rem en koppelings hendel
- Originele knipperlichten
- Topkoffer
- Verhoogd kuipruitje
- Automatisch kettingsmeersysteem
- Originele spiegels
- Versnellingsindicator
- Valdoppen
- Bobbins
- Vloeistoffen en slijtagedelen zeer goed
- Motor loopt en rijdt zeer goed
- Zie foto's voor meer opties!
Een prachtige en zeer veilige Kawasaki ER6f mede dankzij zijn abs.
Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.
Welkom bij Meester Motorsport
De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan! Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl
Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp.
- Tenaamstelling/vrijwaring
- Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
- Proefrit is altijd mogelijk
- Vandaag kopen = vandaag rijden!
- Zeven dagen per week geopend op afspraak
Wij zijn bereikbaar via:
Telefoon: +31642056891
WhatsApp: +31642056891
E-mail: info@meestermotorsport.nl
Meester Motorsport
De Kronkels 9B
3752LM Bunschoten-Spakenburg
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2 cylinders, 4-stroke, Inline, Water cooled |
Boring x slag | 83|60 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | DOHC, variable, 4 per cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 70.56|81.9|8500 |
Max. koppel | 66|7000 |
Koppeling | Wet, multiple discs, cable operated |
Versnellingsbak | Manual 6-speed |
Verhouding | |
Overbrenging | Chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 |
Topsnelheid | 200 |
ABS | |
Frame | steel, Trellis frame |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ø300 mm |
Remmen achter | Disk, Ø220 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 160 / 60 R17 ZR |
Wielbasis | 1410 |
Lengte | 2105 |
Breedte | 760 |
Hoogte | 1210 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 178 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Met meer dan 15 jaar ervaring en een passie voor motoren, bieden wij een met zorg geselecteerd aanbod tweedehands motoren aan.
Onze motoren zijn goed onderhouden en klaar om uw dromen waar te maken.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij beschikken over een grote kennis op het gebied van motoren.
Wij bieden diverse merken en modellen aan en er komen regelmatig nieuwe occasions bij.
 | Bunschoten-Spakenburg, Utrecht |
 | 06-42056891 |
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken