Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ELIMINATOR 500 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
PEARL ROBOTIC W
Vermogen:
Teller:
4.451 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Bij Motor Venray staat hij klaar: de gloednieuwe Kawasaki Eliminator 2025. Deze stoere A2-motorfiets combineert kracht en stijl in een strak, modern design. Perfect voor zowel beginnende rijders als ervaren motorrijders die een lichtere, wendbare machine zoeken.



Met zijn toegankelijke vermogen, soepele rijeigenschappen en innovatieve technologieën biedt de Eliminator 2025 alles wat je nodig hebt voor een comfortabele en indrukwekkende rit. Ideaal voor zowel de stad als langere tochten.



Kom langs bij Motor Venray en ervaar zelf wat deze unieke A2-motorfiets te bieden heeft. De Kawasaki Eliminator 2025 wacht op je volgende avontuur.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion