Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De Eliminator 500 breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laag en comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meest benaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is een tijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “Just Ride”.
De Kawasaki Eliminator 500 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Pearl Robotic White
- Metallic Flat Spark Black
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 70|58.6 |
Cilinder inhoud | 451 |
Comp. verhouding | 11.3 : 1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | injectie: Ĝ 32 mm x 2 |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 45|33| |
Max. koppel | 43|6000 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
Vering achter | Dubbele schokabsorbers |
Remmen voor | Enkele 310mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 240mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers |
Voorband | 130/70-18M/C 63H |
Achterband | 150/80-16M/C 71H |
Wielbasis | 1410 |
Lengte | 2250 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1140 |
Zithoogte | 735 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Celsius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motorfiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt altijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle omstandigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half verbrande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte
graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken