Nieuwsbrief:

ITALJET  DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION - 2022

Nieuw
Geel / Antra
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Italjet Dragster 200cc
€ 6.195,- Euro

Motor: 200 cc
Kleur: Geel / Antraciet
Tellerstand: 1 Km
Bouwjaar: 2022

Opties en Accessoires:
• Limited edition
• Akrapovic
• ABS
• Etc, etc, etc,.....
• 10 dagen Allrisk verzekering

  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die zelfs uitgebreid kan worden naar een duur van 36 maanden Europa dekkend.

    Trots op ons unieke dealerschap MV Agusta en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Ducati's en Harley Davidson's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: verkoop@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Volg ons via:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoXpert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion