Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR X 100% R CARBON - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLEU CANDY CARB
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
indian - ftr-x-100--r-carbon
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

24 maanden Fabrieksgarantie

Zeer speciale uitvoering FTR X 100% R CARBON
Vloeistofgekoelde 1203 cc V-twin, 6 versnellingen
Öhlins®, volledig verstelbaar
4 inch touchscreen met Ride Command
Rijmodi (Rain, Standard, Sport), Lean Angle Sensitive ABS, Stability Control, Traction Control, Wheelie en Rear Lift Mitigation, USB-laadpunt, cruise control
Led-koplamp, -achterlicht en -richtingaanwijzers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion