Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2023

Garantie: Ja
11726 Km
WHITE LIGHTNING / INDY RED
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 180/55 R17
Bandenmaat achter: 120/70 R17
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

FTR 1200 SPORT ! Een Amerikaans Icoon op wielen.
De imposante en gespierde FTR heeft alles wat een echte motorfiets moet hebben .De lage ''flyline''- de lijn die van de voorzijde van de tank langs het zadel naar de achterkant van de motor loopt onderscheidt hem van elke andere naked bike en verwijst overduidelijk naar de flat track-roots van de FTR. 4'' touchscreen met ride command , navigatie en blue-tooth .Drie rijmodus instellingen zoals Sport-standaard en Rain vergroten de rijsensatie. Dankzij de lichte 17'' gegoten wielenis de FTR bijzonder wendbaar en de aan de weg klevende Metzeler Sportec-banden garanderen een rotsvaste wegligging.

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt
*poetsbeurt
*6 maanden Vakgarage garantie
* 1 jaar pechhulp

Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 0,00

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Cruise control, Electronic Stability Program (ESP), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion