Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2021

Garantie: Nee
7808 Km
Wit
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Flat Track bike

Waanzinnig mooie V Twin met een prachtig vermogen aan boord
Beteugeld door moderne technologie
Het volledig digitale touchscreen is een item van deze tijd, net zoals de led-verlichting, cruise control
en zelfs een USB-poort om de smartphone aan te sluiten op het touchscreen.
Elektronische tractie-, stabiliteits- en antiwheelie controle zijn ook present

Klassiek ogende wildebras
Deze FTR 1200 is een ode aan de flat track historie.
De vorm van de tank, het frame en de kleur zijn authentieke kenmerken van de flat track racer.
Net zoals de lange achterbrug die is opgebouwd met buizen.
Een ander opvallend detail is de zeer schuin geplaatste achterdemper.
Door deze opstelling zijn een lange veerweg en straffe schokdemping te combineren.

Rijden is een feest
De Indian FTR 1200 is super wendbaar en bij hoge snelheden behoorlijk stabiel.
De Brembo remmen voor zijn geweldig. De achterrem is er vooral om bij te remmen.
De zitpositie is semi sportief met het lijf licht naar voren en de knieën in een niet al te extreme hoek.
Zo hou je het uren vol.

De Indian wil bochten, zoveel mogelijk.
Dan is hij in zijn element en de rijder ook.
Want man wat is het dan een feest.
Hij stuurt loepzuiver en laat zich makkelijk van oor op oor leggen.

In nieuwstaat van 1e eigenaar.

Heeft onderhoud gehad staat klaar voor een echte liefhebber !!

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Indian
Bouwjaar: 2021
Cilinderinhoud: 1203 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 7800
Kleur: Wit
Afleverkosten/Kenteken: 250.-
Garantie: Fabrieks




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion