Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2021

Garantie: Nee
7808 Km
Wit
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Flat Track bike

Waanzinnig mooie V Twin met een prachtig vermogen aan boord
Beteugeld door moderne technologie
Het volledig digitale touchscreen is een item van deze tijd, net zoals de led-verlichting, cruise control
en zelfs een USB-poort om de smartphone aan te sluiten op het touchscreen.
Elektronische tractie-, stabiliteits- en antiwheelie controle zijn ook present

Klassiek ogende wildebras
Deze FTR 1200 is een ode aan de flat track historie.
De vorm van de tank, het frame en de kleur zijn authentieke kenmerken van de flat track racer.
Net zoals de lange achterbrug die is opgebouwd met buizen.
Een ander opvallend detail is de zeer schuin geplaatste achterdemper.
Door deze opstelling zijn een lange veerweg en straffe schokdemping te combineren.

Rijden is een feest
De Indian FTR 1200 is super wendbaar en bij hoge snelheden behoorlijk stabiel.
De Brembo remmen voor zijn geweldig. De achterrem is er vooral om bij te remmen.
De zitpositie is semi sportief met het lijf licht naar voren en de knieën in een niet al te extreme hoek.
Zo hou je het uren vol.

De Indian wil bochten, zoveel mogelijk.
Dan is hij in zijn element en de rijder ook.
Want man wat is het dan een feest.
Hij stuurt loepzuiver en laat zich makkelijk van oor op oor leggen.

In nieuwstaat van 1e eigenaar.

Heeft onderhoud gehad staat klaar voor een echte liefhebber !!

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Indian
Bouwjaar: 2021
Cilinderinhoud: 1203 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 7800
Kleur: Wit
Afleverkosten/Kenteken: 250.-
Garantie: Fabrieks




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "GoldWing" betekent: De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare,comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en is de meest luxueuze toerfiets die te koop is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion