Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2022

Garantie: Ja
1 Km
MAROON METALLIC
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 24 maanden

NIEUW!! DE LAATSTE MODEL met € 2.000,- in prijs verlaagd Excl. afleverkosten
In verkoopprijs is de verlaging reeds verwerkt

Modeljaar 2023

24 maanden Fabrieksgarantie

Motortype Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud 1203 cc
Prestaties
Maximaal koppel :120 Nm / 6000 rpm
Uitlaatsysteem: Akrapovic 2-in-1-in-2
Gewicht (Lege tank 217 kg / Volle tank-232 kg)
Zithoogte 780 mm
Inhoud Brandstoftank:13.0Ltr
Standaard uitrusting :
3-Rijmodi (Rain, Standard, Sport),
Lean Angle Sensitive
ABS,
Stability Control,
Traction Control,
Wheelie Control met Rear Lift Mitigation,
USB-laadaansluiting,
Cruise control
4,3 inch Ride Command LCD-touchscreen met Bluetooth

Uitgerust met 4 Wunderkind mini LED knipperlichten ter waarde van € 330,-
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion