Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF DARK HORSE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Indian Motorcycle - Chief Dark Horse

De stoere nieuwe Chief van Indian Motorcycle. Uitgerust met:
- Thunderstroke 116, Luchtgekoeld blok. Het 1890 CC blok levert een machtige 162 Nm aan koppel. 
- 4" Ride Command Systeem met touchscreen. Snelheid, toerental, rijmodi, navigatie en muziek afspelen. 
- 2 jaar fabrieksgarantie.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion