Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF DARK HORSE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 15 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10191
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 162
Garantie: Ja
Status: Nieuw

Indian Chief Dark Horse - Sunset Red Metallic

De luchtgekoelde Thunderstroke 116 levert een machtige 162 Nm aan koppel zodat je in elk van de 6 versnellingen meer dan voldoende vermogen hebt om alles en iedereen achter je te laten.


OPVALLEND DESIGN
Het eenvoudige, doeltreffende design met spatborden in bobber-stijl, zichtbare achterschokdempers en een gelast frame van stalen buizen geeft deze motorfiets een opvallend uiterlijk. Een ideale basis voor een volledig aan je eigen smaak aangepaste ride.


19” BEWERKT GEGOTEN WIEL
Het 19” bewerkt gegoten voorwiel met ABS geeft de motorfiets een extra stoere uitstraling en vraagt erom de gashendel open te trekken.
Motor Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc

Maximaal koppel RPM 3200 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 162 Nm

Standaarduitrusting
ABS
3 rijmodi
sleutelloos starten
USB-laadaansluiting
12V-laadaansluiting
Uitschakelsysteem achterste cilinder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion