Nieuwsbrief:

HYOSUNG  GT 650I P - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Zwart
Vermogen:
57 kW
Teller:
25.700 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
hyosung - gt-650i-p
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Motorfiets van het zuid-koreaanse merk Hyosung,Er is goed naar de Suzuki SV650 gekeken toen ze dit model ontwikkelden,Met zeer veel accesoires afgeleverd nieuw in 2013.Wave schijven rondom,verstelbare hevels,rear hugger,sportdemper takkoni ekeur met db killer,Kenteken is 2010 model jaar is 2013.Model met delphi injectie,geen problemen meer met oppakken en stationair lopen.Zeer goede motorfiets.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Houkes Motortechniek
Wolfskuilseweg 251
Nijmegen
Plan de route
024-3788547
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion