Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3853
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, parallel twin |
Boring x slag | 65 mm x 65 mm |
Cilinder inhoud | 799 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | DKK Dellorto (Throttle body 46mm) |
Ontsteking | |
Vermogen | 104 pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | |
Koppeling | Cable operated PASC slipper clutch |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | 520 X-Ring |
Starter | |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 300 MM 2x radially mounted 4 piston caliper |
Remmen achter | 240 MM Zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw |
Voorband | 3.50 x 17 |
Achterband | 5.50 x 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 1475 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen.
John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken