Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SVARTPILEN 401 - 2020

18420 Km
Grijs
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende Svartpilin 401.

Geschikt voor het A2 rijbewijs maar ook een leuke motor voor het zwaardere rijbewijs, zeker voor de binnendoor wegen en in de stad.
Lichte en speelse motor met een heerlijk geluid.

Alle boekjes aanwezig, ook het afgestempelde onderhoudsboekje.
Tevens alle onderhoudsfacturen aanwezig.


Shark sportdemper voor een mooier geluid, met uitneembare decibel killer.
Originele demper aanwezig.

Korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten voor en achter.
Bar end mirrors.

Gave spaakwielen!
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren. Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid. Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.
© 2000 - 2025 Motoroccasion