Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SVARTPILEN 125 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Zwart
Vermogen:
11 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Geschikt voor het A1 rijbewijs!

De Svartpilen 125 beschikt over twee van de meest gevraagde kenmerken in de motorfietswereld: een robuust ontwerp en toegankelijke prestaties. Dankzij de rechte rijpositie, het lichtgewicht chassis en de betrouwbare ééncilindermotor kun je gegarandeerd rekenen op actie als je op deze motorfiets zit. Donkere kleuren en graphics zijn geïnspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk om een verbluffende, onderscheidende uitstraling te creëren voor deze veelzijdige machine.

Technische hoogtepunten:
  • Nieuw frame en swingarm die de nieuwe motor met off-center achtervering accommoderen

  • Nieuw 5” bonded glass TFT-display 
  • Open cartridge voorvork 
  • Een premium lakafwerking met overcoated decals
  • Lage zithoogte van 820 mm
  • Hoekgevoelige ABS 
  • Easy Shift en connectiviteitsfuncties als standaard
  • LED-koplamp met positioneringslichtring
  • Gespaakte 17” wielen met premium Pirelli Scorpion Rally STR banden 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion