Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Heb je interesse of vragen over deze motor neem dan contact op met:
Zwaan Motorsport.
Emmeloord Ecopark
Info@zwaanmotorsport.nl
Tel nr:0649310717
aflevering aan huis mogelijk
Inruil van motorfietsen mogelijk
Alle motoren worden geleverd met tien dagen gratis allrisk verzekering!
- Zwaan Motorsport
eco park 21 h
8305 bj emmeloord
0649310717
Info@zwaanmotorsport.nl
www.zwaanmotorsport.nl
Passie voor motoren - Wil je motor inruilen dit behoort ook tot de mogelijkheden hou dan rekening met handel/inruilprijzen.
Ruime financierings mogelijkheden via numotorrijden.nl
10 dagen allrisk verzekering via verzekerd motorrijden.
Heb je interrese neem dan contact met ons op!
Openingstijden:
maandag op afspraak
dinsdag op afspraak
woensdag op afspraak
donderdag 18:00-2100
vrijdag 9:00-21:00
zaterdag 9:00-17:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, parallel twin, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 68.8 mm x 68.8 mm |
Cilinder inhoud | 889 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Bosch-EMS met RBW |
Vermogen | 104 pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | |
Koppeling | PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-Ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chromium-Molybdenum stalen frame |
Vering voor | WP XPLOR-USD, Ø 48 mm, 240 mm veerweg |
Vering achter | WP Xplor PDS-schokbreker, 240 mm veerweg |
Remmen voor | 320 mm remschijf, Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable) |
Remmen achter | 260 mm remschijf, Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable) |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 875 mm |
Drooggewicht | 215 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Emmeloord, Flevoland |
 | 06-49310717 |
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken