Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 SP 1 - 2004

Garantie: Ja
37742 Km
ZWART
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
  • I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
    formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Oost
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dog-bone" betekent: Benaming voor hondekluifvormige stuurverhogers, of risers, zoals die in Californië aan het eind van de jaren veertig door de aftermarket (de firma Flanders, de makers van een motorfiets onder deze naam) werden aangeboden voor zware Harley-Davidsons met een springer-voorvork. De onderkant van een dog-bone kwam met een clip-on-bevestiging op de kroonplaat van de voorvork, de bovenkant had een openschroefbare bedding voor het stuur. Later met schroefbevestiging ook gemaakt voor hydraulische voorvorken. Dog-bones worden in chroom uitgevoerd en zijn drieledig van opbouw, met rubber demping tussen de delen. Tijdens de Bob-rage aan de Amerikaanse westkust eind jaren veertig, begin jaren vijftig een algemeen toegepast item.
© 2000 - 2024 Motoroccasion