Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Schitterende Honda VT750S ! Origineel Nederlandse motor en afkomstig van de 1e eigenaar ! De motor heeft bij ons 800 km geleden een grote beurt gehad incl. kleppen stellen en nieuwe voorvorkkeerringen (deze factuur is aanwezig). Het onderhoudsboekje is afgestempeld en ook het instructieboekje is aanwezig. De VT 750 S is voorzien van een druppellader aansluiting en kan indien gewenst voorzien worden van een windscherm.
Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs
- Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.
met vriendelijke groet,
Straver Motoren
De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 6-kleps SOHC 52° V-twin |
Boring x slag | 79|76 |
Cilinder inhoud | 745 |
Comp. verhouding | 9.6:1 |
Kleppen | 6-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-F1 electronische benzine injectie met automatische choke |
Ontsteking | Volledige elektronische transistor ontsteking |
Vermogen | 43.1|31.7|5500 |
Max. koppel | 61.8|3.250 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 10.7 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 118 mm veerweg |
Vering achter | Twee dempers met 5-voudig instelbare veervoorspanning, 90 mm veerweg |
Remmen voor | 296 x 6 mm remschijf, hydraulisch bediend, met 2-zuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 180 mm trommelrem |
Voorband | 100/90 - 19M/C |
Achterband | 150/80B - 16M/C |
Wielbasis | 1.569 |
Lengte | 2.297 |
Breedte | 874 |
Hoogte | 1.120 |
Zithoogte | 737 |
Drooggewicht | 229.5 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Heavy Grey Metallic |
Beschrijving | Zelfverzekerde allrounder
Het eenvoudige lijnenspel en de diepe roffel van de V-twin-motor vormen een prachtige combinatie met de soepele prestaties van een moderne motorfiets. Alle rijders, ook nieuwkomers, zullen de fraaie proporties en de lichte besturing van de VT750 S Shadow zeker weten te waarderen. Hij heeft bovendien genoeg vermogen om ook de ervaren rijder bezig te houden en is veelzijdig genoeg om ermee te toeren in het weekend of om er doordeweeks mee naar het werk te rijden.
|
Wij zijn de RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland en gespecialiseerd in de verkoop van gebruikte motoren. Wij beschikken over een eigen werkplaats en hebben jarenlange ervaring. U kunt bij ons niet alleen terecht voor het kopen van een motor maar ook voor reparatie, stalling, het verkopen van uw motor en voor onderdelen. Indien nodig zijn wij in de gelegenheid om uw motor op te komen halen. Neem vrijblijvend contact met ons op (wij werken uitsluitend op afspraak).
 | Lopik, Utrecht |
 | 06-23730354 |
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken