Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X DCT CROSSTOURER - 2016

€ 9.250,- € 10.250,-
Garantie: Ja
38000 Km
Zwart
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een hele nette VFR1200 Crosstourer in de aanbieding !
 
- Zeer net exemplaar
- Lage km stand
- DCT
- ABS
- Traction control
- Rijmodi
- Puig hoge en brede ruit
- Leovince Carbon sportdemper
- TomTom navigatie
- Topkoffer in kleur
- Recent onderhoud uitgevoerd
- Banden ok
- Dealer onderhouden (Ten Kate motoren)
- Rekeningen aanwezig 
- Inruil mogelijk
- NU motorrijden.nl

Let op !! let op !!

Bij aankoop van een motorfiets nu spectaculaire acties; 15% korting op ons kledingassortiment en helmen, 20% korting op de verkoopadviesprijs van alle merken banden !! Profiteer nu van onze extra lage prijzen !!

Zin in een proefrit of me er info? neem dan even contact met ons op. Wij zijn de gehele week bereikbaar op onderstaande nummers.

0647352243 of 0611353203

U kunt bij Probikes motorsport ook terecht voor onderhoud, tuning, race ombouw, kleding, helmen, een deskundig advies en uitstekende service.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Probikes motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion